Stacja EVB E-WALL to doskonałe rozwiązanie dla inwestorów budujących nowe domy jednorodzinne lub wielorodzinne. Montaż tych stacji w ścianie zapewnia nie tylko estetyczny wygląd budynku, ale także pozwala zaoszczędzić miejsce, np. w garażu.
Jedną z największych zalet stacji EVB E-WALL jest możliwość bilansowania mocy w całym budynku. Dzięki temu można inteligentnie wykorzystać maksymalną moc do ładowania samochodu elektrycznego w czasie, gdy zapotrzebowanie na energię elektryczną do codziennego życia w domu lub zabudowie wielorodzinnej jest niewielkie. W ten sposób można oszczędzać energię elektryczną i zminimalizować koszty związane z użytkowaniem samochodu elektrycznego.
Warto zauważyć, że stacja EVB E-WALL jest również łatwa w użytkowaniu i zapewnia szybkie ładowanie samochodu elektrycznego. Dlatego też inwestorzy powinni wziąć ją pod uwagę na etapie projektowania nowych budynków, aby zwiększyć ich funkcjonalność, oszczędności oraz estetykę.
Stacje sprzedawana jest w trzech wariantach złączy:
- Gniazdo typ 2
- Wtyczka typ 2 z kablem prostym do 6 m
- Wtyczka typ 2 z kablem spiralnym do 4,8 m
Stacje EVB E-WALL oferują szeroki zakres mocy, który wynosi od 3,7 do 22 kW w wersji jedno- lub trójfazowej. Dzięki takiemu dobrowi mocy, stacje te są w stanie zapewnić szybkie ładowanie samochodów elektrycznych w zależności od indywidualnych potrzeb użytkowników.
Stacje EVB E-WALL to również urządzenia o wyjątkowej trwałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne oraz czynniki środowiskowe. Ich powierzchnia została wykonana w taki sposób, aby zapewnić maksymalną odporność na uszkodzenia, co jest szczególnie ważne dla urządzeń użytkowanych w warunkach zewnętrznych.
Front stacji został wykonany ze szkła hartowanego, które jest dostępne w dwóch eleganckich odcieniach: białym i czarnym. Dzięki temu stacje EVB E-WALL doskonale komponują się z różnymi stylami architektonicznymi i zapewniają estetyczny wygląd całego budynku.
Proces ładowania w tego typu stacji może się odbywać za pomocą:
- Plug chargé
- Karty RFID
- Aplikacji WIFI
Opel Corsa-e, Citroen e-Berlingo, Citroen e-C4, Opel Mokka-e, Kia e-Soul, Mazda MX-30, Mini Electric, Kia e-Niro, Honda e, Hyundai Kona, DS 3, Skoda Enyaq iV, Mercedes EQA, Lexus UX, Volvo C40, BMW iX3, Mercedes EQE, Audi e-Tron, Jaguar i-Pace, Mercedes EQB, Renault Megane E-Tech, Nissan Ariya, Nio ES6, BMW iX, Ford Mustang Mach-E, Mercedes EQS, Porche Taycan, Tesla model 3, Tesla model S, Tesla model X, Tesla Model Y, Dacia Spring, Fiat 500, Nissan Leaf, BMW i3, BMW i4, Audi e-Tron, Renalut ZOE, Peugot e, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6, Volkswagen ID.
Informacje dodatkowe
Rodzaj zasilania | 1xP+N+PE |
---|---|
Układ sieci | 3xP+N+PE |
Napięcie znamionowe łączeniowe [V] (+/- 10%) | TN-S, TNC-S, TT |
Napięcie znamionowe izolacji [V] | 230/400 |
Częstotliwość znamionowa [Hz] | 500/690 |
Napięcie udarowe wytrzymywane [kV] | 50/60 |
Moc znamionowa przyłączeniowa [kW] | 3,7-22 |
Prąd znamionowy przyłączeniowy [A] | Do 32 |
Rodzaj gniazda | Typ-2 |
Rodzaj wtyczki | Typ-2 |
Napięcie [V] | 230/400 |
Prąd znamionowy punktu ładowania [A] AC | do 32 |
Moc znamionowa punktu ładowania [kW] AC | 3,7-22 |
Moc znamionowa stacji [kW] AC | Do 22 |
Wymiar (wys./szer./głęb.) (+/-5mm) [mm] | 360/260/118 |
Materiał | Aluminium |
Klasa ochronności | I |
Stopień ochrony IP/IK | 54/10 |
Waga [kg] | 3-9 |
Temperatura pracy [st.C] | -30 do +55 |
Wilgotność [%] | 95 |
Poziom hałasu [dB] | <10 |
Montaż | Wewnątrz |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.